Spring til indhold

Barselsvikar til den danske ambassade søges

22.07.2016  09:28

Den Danske Ambassade søger en barselsvikar i perioden 1. november 2016 – 31. juli 2017.

Arbejdet vil omfatte en bred portefølje af opgaver, herunder:

• Logistik og koordinationsopgaver, bl.a. ifht. ambassadørens kalender, korrespondance og mødeplanlægning, forberedelse af delegationsbesøg samt fordeling af ambassadens indgående post;
• Løbende kontakt til herværende myndigheder, bl.a. ifm besvarelse af instruktioner fra København;
• Bistand i forbindelse med borgerservicesager;
• Koordinering omkring kulturelle arrangementer;
• Varetagelse af informations- og oplysningsarbejde;
• Ambassadens hjemmeside og Twitter;

Der kræves en stor grad af ansvarsfølelse, omhyggelighed og fleksibilitet. Det er vigtigt at være service-minded og at kunne arbejde selvstændigt og struktureret.

Indgående kendskab til dansk, fransk og engelsk – både mundtligt og skriftligt – er en forudsætning. Evt. kendskab til flamsk vil derudover være en fordel. Et vist kendskab til EU og international politik vil ligeledes være hensigtsmæssigt.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrationschef
Lena Dyhr Toft Christensen,
Tlf. 02 233 09 44
e-mail: lenchr@um.dk

Ansøgningsfrist: 1. september 2016

Skriftlig ansøgning med CV og referencer bedes sendt elektronisk til: brurep@um.dk

Mrk.: Barselsvikar til ambassaden i emnefeltet